Chairman Pip's Railway Thoughts

Jen demando

Posted in Business, Customer service, Great Britain by Chairman Pip on 22 January 2013

Vi eble memoras ke, antaŭ unu jaro, Rekta Rail Servoj kuris provo pasaĝero servo inter Carlisle kaj Sellafield por laboristoj en la Sellafield nuklea reprocesamiento facilecon. La ideo estis por plibonigi la kalendaron laŭ la Cumbrian Marbordo Linio, kiu ne estis aparte oportuna por tiuj personoj kiuj laboras la frua movo ĉe Sellafield – DRS kurus lia propra trajno, kun lia propra trejnistoj, kun nombro de ili rezervita por Sellafield laboristoj el Carlisle en la frua mateno, kaj Carlisle posttagmeze. La proceso daŭris ses semajnoj, kaj intencis havi konsulto poste determini ĉu ĝi estis farebla por subteni la servon. Dum la uzo de lokomotivo kaj vagonoj, anstataŭ multnombra unueco, estis vidita kiel fari la servon iomete sur la multekostan flanko, la patroneco (ĉirkaŭ 100 pasaĝeroj tage en ĉiu direkto) estis vidita kiel bona komenco, farante ĝin inda daŭrigi. Kaj tamen, por la pli bona el mia memoro, estis nenio diris pri ĝi tiam. Ni scias ke DRS estas perante 15 tutnova Klaso 68 lokomotivoj, miksita trafiko veturiloj kiuj povas feliĉe tiri ĉu pasaĝeroj aŭ de ŝarĝo trajnoj, kiujn ili diris estas provi kaj akiri plej grandan tranĉaĵon de la pasaĝero merkato. Tiuj, pli DRS la ekzistantaj Klaso 37s kaj 47s sugestus difinitan movado en la planita pasaĝero merkato, anstataŭ simple en ĉartoj. Do mi petas al la demando, “kiam ni aŭdas se DRS kuros sia pasaĝero trajnoj?” Kompreneble, iuj homoj povas ne demandi “kiam”, sed ili pli ĝuste estus demandi “volo”, kiu estas egale pravaj. Ho, vi povas demandi kial mi skribis afiŝo en Esperanto. Mia respondo al tio estas “kial ne?”

“Nuklea pura-supren korpo aspektas kuri trajnoj”

Post in English

DRS kuris provo pasaĝero servo en januaro 2012 por la laboristoj ĉe Sellafield kun la intenco por provi kaj daŭrigi ĝin.

Advertisements
Tagged with:

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Al Storer (@Al__S) said, on 22 January 2013 at 8:11 pm

    As I understand it DRS are about to start running the workers trains again- this time using rakes of mark 2s with a DBSO at one end.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: